PROTTEN E-POE ÜLD- JA TELLIMUSTINGIMUSED

Seisuga 15.03.2021

 

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
1.1 Käesolevad Protten Hulgi OÜ (edaspidi Müüja) e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud Tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi Ostja), kes kasutavad www.protten.ee e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupu ja teenuseid (edaspidi Kaup), sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi Müügileping).

1.2 Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab Ostja, et ta on Müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

2. Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine e-poes
2.1 E-poest on võimalik osta neid Kaupu, millel on link „Lisa korvi“. Kauba hind ja Kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne Kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind.

2.2 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud Müügilepingust taganeda ning tellitud Kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: Kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega Kaubaga, mis on laost otsa saanud; Kauba hinda või omadusi on
e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

2.3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine.
Ostukorvis olevate Kaupade kogust võib muuta. Ostukorvis on võimalik valida juurde ka valitud Kaubaga kokkusobivaid tooteid , vajutades nupul „Näita kokkusobivaid tooteid“. Kauba tellimiseks tuleb valida sobiv tarneviis. Tarneviisi täpsustused küsitakse edaspidi tellimuse vormistamise lehel. E-poe tingimustega saab tutvuda ning nendega nõustumisel kinnitatakse seda, tehes märke („linnuke“) tingimuste ette.

Tellimuse kinnitamiseks tuleb Ostjal vajutada nupul „Kinnita tellimus“ ning Ostja suunatakse makseviisi lehele, kus tuleb valida sobiv makseviis. Makseviisi saab Ostja muuta ka tellimuse viimases etapis. Sisestada tuleb Ostja andmed, soovi korral saab registreeruda Protten püsikliendiks. Järgmises etapis saab Ostja valida tarneviisi ning vajutada nuppu “Edasi”. Järgnevalt ilmub Tellimuse kinnitamiseks ja ostu sooritamiseks vajalik lõplik makseviisi valik. Ostja saab valida makseviisi ning tasuda oma ostu eest. Tellimuse vormistamisel tuleb Ostjal olla tähelepanelik, sest sellest sõltub tellitud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Protten Hulgi OÜ arvelduskontole või järelmaksulepingu allkirjastamise hetkest. Tasumata tellimuse kinnitust Müüja poolt ei täideta.

2.4 Kaupade eest tasumine
Kaupade eest on võimalik tasuda Maksekeskuse kaudu läbi Eesti pangalinkide (Swedbank, SEB, Luminor, Coop Pank, Pocopay) või kasutades kaardimakset (Visa, MasterCard).
Liisi järelmaksuga on võimalik tasuda, klikkides tellimuse kinnituse leheküljel nupule „maksa järelmaksuga“ ning järgides ekraanile kuvatavaid juhiseid.

Tasudes läbi pangalingi, vahendab makseid Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Peale makse sooritamist saadab e-pood Ostjale Tellimusekinnituse ning arve.

Kõiki Protten e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab Ostja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Protten Hulgi OÜ esindajatel puudub ligipääs vastavatele krüpteeritud andmetele.

Müüja on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

2.5 Toodete kohaletoimetamine

Kaup toimetatakse Ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile Eesti riigi piires. Tarne teostamise kohta teavitatakse Ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel. Tellitud Kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele.

Tellimuse vormistamisel tuleks Ostjal jälgida esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Kauba kohaletoimetamisel. Protten Hulgi OÜ ja kullerfirma ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Tooted jõuavad Ostja poolt valitud pakiautomaati 2-4 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnituse saamisest.
Kliendil on võimalik valida meelepärane kohaletoimetamise viis:
DPD Eesti AS-i pakiautomaadi vahendusel,
SmartPOST OÜ pakiautomaadi vahendusel,
AS Eesti Post (Omniva) pakiautomaadi vahendusel.
Pakiautomaadi tasu kuvatakse tellimuse vormistamise protsessis.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

2.6 Taganemisõigus

2.6.1 Ostjal on õigus põhjust avaldamata taganeda e-poest sõlmitud Müügilepingust 14 päeva jooksul.

2.6.2 Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast mil Ostja või Ostja nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud Kauba füüsiliselt enda valdusesse.

2.6.3 Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb teavitada Müüjat oma otsusest Müügilepingust taganeda täites Kauba tagastuslehe/vahetuslehe, mis tuleb esitada Müüja kauplustes, saata
e-postiga või prinditud Kauba tagastusleht/vahetusleht lisada pakki koos tagastatava tootega.

Kaupluses tagastamine
Toote tagastamine on kõigis PROTTEN kauplustes tasuta. Klient peab kaasa võtma kauplusesse tagastatava toote, kauba arve ja täidetud kauba tagastuslehe.
Kauplustes Raha ei tagastata.
Pakiautomaadiga tagastamine
• SmartPostiga saatke pakk: Protten Hulgi OÜ, telefon 53314922,
e-post: protten@protten.ee, Keila Selveri pakiautomaat.
Tagastamisel kasutage uksekoodi, mis saadeti Teile paki saabumisel.
• Omnivaga saatke pakk: Protten Hulgi OÜ, telefon 53314922,
e-post: protten@protten.ee, Keila Grossi pakiautomaat.
Tagastamisel kasutage tagastuskoodi, mis saadeti Teile paki saabumisel.
• DPD-ga saatke pakk: Protten Hulgi OÜ, telefon 53314922,
e-post: protten@protten.ee, Keila Selveri pakiautomaat.
Tagastamisel kasutage tagastussilti, mis oli paki sees. Kleepige see pakisilt saadetise peale ning viige automaati.

Kui tagastus jõuab Müüjani, saadame paki kättesaamise kohta kinnituse Teie e-posti aadressile.
Ostusumma tagastatakse 14 päeva jooksul alates lepingust taganemisest arveldusarvele, mis on märgitud tagastuslehele.
2.6.4 Taganemisõiguse puudumine

Taganemisõigus puudub juhul, kui:
Müügilepingu esemeks on kinkekaart ja selles toodud unikaalne kood on juba kasutatud.

2.6.5 Müügilepingust taganemine

• Lepingust taganemisel tagastab Protten Hulgi OÜ Ostjale ostusumma 14 päeva jooksul alates lepingust taganemisest arveldusarvele, mis on märgitud tagastuslehele.
Ostjale ei kaasne selliste maksete tagastamisega teenustasu ega muud kulu.
• Ostja peab Kauba Protten Hulgi OÜ-le tagastama viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil ta teatas Protten Hulgi OÜ-le Müügilepingust taganemisest. Kauba võib tagastada lähimasse Protten kauplusesse. Tähtajast on kinni peetud, kui Ostja tagastab Müügilepingu esemeks oleva Kauba enne 14-päevase tähtaja lõppu.
• Müüjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Müüja on Müügilepingu esemeks oleva Kauba tagasi saanud või Ostja on esitanud Müüjale tõendid, et ta on Kauba tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
• Kui Ostja soovib vältida Kauba väärtuse vähenemise hüvitamist, siis tuleb Kaupa kasutada ja proovida nii, nagu seda on võimalik teha tavakaupluses ning Kaup tuleb tagastada originaalpakendis ja esialgses komplektsuses (sisaldama kõiki tootepakendis olevaid esemeid ning tootesilte). Kui Ostja kasutab Kaupa rohkem, kui on vaja teha Kauba olemuses ja toimimises veendumiseks või ei tagasta Kaupa originaalpakendis ja esialgses komplektsuses, siis puudub õigus Kaupa tagasi saata ning Müüja ei ole kohustatud kaupa tagasi võtma.
• Selleks, et veenduda Kauba olemuses, omadustes ja sobivuses, võib Ostja seda käsitseda ja proovida üksnes nii nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha kaupluses.
• Kaubal ei tohi olla parfüümi-, pesuvahendi-, suitsu- ega muid lõhnasid. Samuti ei tohi olla kosmeetika- ega hügieenitoodete jälgi. Kauba rikkumise korral on Kaupmehel õigus tagastatud tootest keelduda.

• Kauba väärtuse vähenemisest tingitud nõudeid on Protten Hulgi OÜ-l õigus Ostjale esitada hiljemalt ühe kuu jooksul arvates Kauba tagastamisest.
• Kui Ostja on tagastatavat Kaupa kasutanud või proovinud muul moel, kui seda oleks lubatud tavapäraselt teha kaupluses, siis vastutab Ostja Kauba väärtuse vähenemise eest ning Müüjal on õigus see summa tagastamisele kuuluvast ostuhinnast maha arvata. Juhul kui Ostja ei ole nõus Müüja poolt näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus selle kindlaks tegemiseks pöörduda sõltumatu eksperdi poole. Sõltumatu eksperdi kulud tasub pool, kelle seisukoht ei osutunud põhjendatuks. Kui sellise poole välja selgitamine osutub võimatuks, siis jagatakse ekspertiisiga seotud kulud Ostja ja Müüja vahel pooleks.

2.7 Müügilepingu tühistamine

Ostjal on õigus tühistada oma tellimus peale Kauba eest tasumist, kuid enne Kauba kohaletoimetamist ilma lisakuludeta. Müügilepingu/Tellimuse tühistamiseks tuleb Ostjal saata vastavasisuline teade koos Tellimuse/Arve numbriga e-posti aadressile protten@protten.ee. Müügilepingu tühistamise kohta saadetakse Ostjale kinnitus.

3. Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted
3.1 Müüja tagab Ostja andmete sh. isikuandmete kaitse ja kasutamise privaatsuspoliitika tingimuste kohaselt ette nähtud korras. Ostja kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsuspoliitika tingimustes sätestatust, on Müüjal, Ostja nõusolekuta, õigus töödelda andmeid (sealhulgas isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poes kasutamiseks, Müügilepingu täitmiseks või Müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt Müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus: saata Ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh. teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides; säilitada Ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud Ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida Ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.

3.2 Kui Ostja on andnud Kliendilepingu sõlmimisel või muul viisil Ostja poolt tema nõusoleku andmist kinnitava tahteavalduse tegemisega (nt sisse logimisel, tellimuse vormistamisel, püsikliendiks hakkamisel jms) nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab Müüja neid andmeid privaatsuspoliitika fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh. ka Ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS´iga).

3.3 Ostjal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates Müüjale vastavasisulise e-kirja või edasiste otseturustuspakkumiste saamisest keeldumiseks järgides tema e-posti aadressile saadetud otseturustuspakkumises olevat juhist.

4. Vastutus ja vaidluste lahendamine
4.1 Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava Kauba puhul (Kaup on puudustega), esitada Müüjale pretensioone 2 (kahe) aasta jooksul alates Kauba üleandmise päevast. Pretensioon tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul alates Kauba puuduse avastamisest. Puuduse avastamisel peab Ostja kasutusele võtma mõistlikud abinõud Kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega Kaupa, kui Kauba kasutamine halvendab veelgi Kauba seisukorda.

4.2 Ostjal on võimalik Kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda Kauba parandamist, asendamist või taganeda Müügilepingust ja tagastada nõuetele mittevastav Kaup.

4.3 Protten Hulgi OÜ ei vastuta: Ostja süül Kauba halvenemise/kahjustumise eest, puuduste eest, mis on tekkinud Kauba mittekorrapärase kasutamise tagajärjel, kauba normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

4.5 Hilisemate probleemide lahendamiseks peab Ostja säilitama ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et Kaup on ostetud Müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Müüja probleemi lahendamata jätta.

4.6 E-poest ostetud Kaupadega seotud pretensioonid saab esitada alljärgmiselt:
Protten Hulgi OÜ e-pood Põhjakaare 3, Keila 76610, e-posti aadressile: protten@protten.ee . Avaldusi võetakse vastu ka Protten kaupluses, mille aadressid on toodud kodulehel www.protten.ee

4.7 Pretensiooni esitamisel tuleb esitada ka puudusega Kaup. Müüja ja Ostja sõlmivad kokkuleppe, kui Kauba puuduse olemuse ja põhjuse väljaselgitamiseks on vaja Kaup saata ekspertiisi.

4.8 Teavet tellimuse kohta saab küsida: E-R telefonil 6747 566 (ladu) või e-posti aadressidel: protten@protten.ee, ladu@protten.ee

4.9. Ostjal on õigus pöörduda pädeva järelevalveasutuse poole, milleks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn, e-post: info@ttja.ee Vaidluse lahendamiseks võib Ostja pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuste lahendamiseks lisainfo https://komisjon.ee/et/avalduse-esitamine

5. Muud tingimused

5.1 Tootepildid on illustratiivse tähendusega ja aksessuaarid ei kuulu toodete juurde.

5.2 Kaupade hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Protten Hulgi OÜ endale õiguse loobuda müügist ning tagastada Ostjale raha tema arvelduskontole mõistlikult vajaliku aja jooksul.

5.3 Protten Hulgi OÜ e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist, kui Kaubaga on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 50 EUR’i maksev kleit on müügis 5 EUR’iga, on tegemist ilmselge veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et Ostja peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

5.4 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Ostja viimast külastust uuenenud.

6. Tingimuste kehtivus
6.1 Käesolevad müüja e-poe tingimused on kehtivad alates 15.03.2021.